I Don't Care What They Say

Hey Hey i backen
Idag gick det bra på jobbet aswell
Jag fick veta utav Alma att när hon hade ringt på en av
de okompletta värvningarna så hade hon nått en ung man född 86 somewhere
Han hade fullkomligt glömt att han hade skrivit på utan gick mest med för att
"Hon som värvade mej var så himla snygg"
Vem var det som värvade människan?
Kan ni gissa?

MOI!
är man vacker så är man liksom:D
Aja ikväll hade vi lagmys då fick vi höra den nya musiken
Me likey
Jag glömde oxå min nya veckorevyn hos Emmzie.
Kan du vara vacker och ge den till mej på söndag?
please?<3
Jag är dessutom Coach för våran lilla groupiz
den skall heta Super Awesome Group
Emmzie är min co coach, inte lika mycket makt som jag har
Men makt nog för att vara skräckinjagande.. eeh?
Nu skall jag sova.. imorn skall jag springa och bygga lite muskler
Oh nice

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0