I Can Be Anything You Like

Oh hey mår vi bra idag?
Oh jo ja jag tror det faktiskt
Idag fick jag många människor att hjälpa till
En gubbe skrek på mej och ville bara vara ifred
Jag undrade vad han hade på stan att göra?
Det finns en hel del människor där nämligen..

En alkotant ville bestämt gå med.. jag blev rädd
Vågade inte säga emot.. Hon ville oxå köpa min mössa.
Jag blev väldigt rädd. Sedan tvingade hon på mej 15 kr.
Jag gav dem till Alva och sa åt henne att det var tvångsgåva.

Jag fick en mycket vacker man gå med.
Tror dock att han var bög men ack så vacker
jävligt typiskt att de vackra männen inte är tillgängliga
*blink Patty blink*

Cami den vackra gnun kommer till Svedala om 9 dagar!
Världen känns som ett lite bättre ställe just nu.
Tack för att denna jobbiga tid är över.


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0