Världens sämsta bloggare

Hej alla sommarbarn!

Jag är mycket medveten om min frånvaro men till skillnad mot er andra losers har jag faktiskt ett liv. Som i försig består av McFly, Godis och sova MEN! Det är fortfarande ett liv.. eller? Aja nu ska jag faktiskt försöka vara duktig. Så Idag skall det ut på äventyr till Centralen och hälsa på Skinny som har slutat i SRB *sadface*. Skinnys jobb blev för krävande och vi kommer alla att sakna hennes mindre sköna yttre. SUPERAWESOMEGROUP söker härmed två nya medlemmar. En topp och en bakperson som kan mäta sig med Skinnys längd och modellika kropp *lol*

Igår var det cheerträning och den spenderades åt att jag får byta sida IGEN på mitten linjen vilket gör att jag får köra dansen från andra hållet igen. *suck* Sedan eftersom ett par mindre vackra inidivder har beslutat sig inte vara värdiga vårt lag så har jag fått många nya platser samt nya uppgifter i programmet. Men det är helt enkelt bara till att lära sig, eller hur?

Jag har läst LIndas inlägg om mina bullar jag gav till Cazz och Froid, förklaringen till detta är att jag missade en cheerträning för att jag svalde min tungpiercing och den förklaring är inte acceptabel men den är sann. Jag var dålig och svalde den och eftersom jag vet hur jobbigt det är med folk som inte kommer på träningen så hade jag med mej en liten förlåtgåva. Och ja det är sant att min högsta önskan är att bli topp men för tillfället är jag för fet, för ovig och för dålig. Men jag har ett människovärde i alla fall.. umm.. nej.

Nu ska jag susa med säven och åka till bussen.

Lööövli

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fortsätt skriv din buse. Har stalkat här i hundra år utan resultat :)



Svalt tungpiercing låter faktiskt lite spännande, nåt du rekommenderar?

2008-09-05 @ 22:10:00
URL: http://www.olala.sprayblog.se
Postat av: Linda

Sa inget ont om bullarna... tyckte det va en vacker idé. Bevis på att du känner till hur Coach Cas funkar. XD

2008-09-08 @ 14:57:30
URL: http://www.barbalalabe.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0