Med mkt senap på tack! mm lite mer!

Hey Hey,

Som man säger i Finland sådär på östkusten. Som jag tidigare skrivit var jag och hälsade på hos Skinny som numera är en barista! Aye! Hon tilldelade mej ett mkt gott kaffe som får fyra av fem toasters! KANONKUL! Det var inget Starbucks kaffe men det var som sagt fyra av fem möjliga på min kaffeskala. Mötet med Skin var mkt roligt och givande jag fick ett klippkort på Robert's Coffee så om nåra klipp får jag en gratis kaffe! *yeeey*

Under nästan hela veckan hava jag jobbat på medis vilket har varit spännande, man har träffat på diverese intressanta människor. Nåra elaka människor som säkert blev slagna när dem var små och faktiskt fler riktigt vackra snälla och underbart trevliga filurer. Bland annat ingen mindre än Fagre E. Det är sant! Såg han på medis och efter vårt möte blev allting lite ljusare och mumintrollen fick barn.. umm?

Idag var vi oxå på medis.. sen blidde det cheerträning som spenderades åt bygg samt hopp och även en sådär inte så jätteskön plågostretching (ja, det är ett ord). men nog blir vi ett par viga fettklumpar till slut? Eller iaf jag för jag är bäst i laget. Erhm *NOT* Mitt mål tills om två veckor är att kunna dra en Heel stretch. Detta skall jag åtstadkomma med hjälp av mitt hopprep samt mkt strecthing. Kommer jag att lyckats..? Skriv din tanke i kommentar fältet så ska vi se om jag gillar svaret.. hum?

Glömde nästan skriva om Cazz otroliga rödlyse i pannan. Verkligen, en sådan får man nästan leta efter. Det är tur att somliga får jobba med keps annars hade det blivit roligt. Men Cazz är fortfarande den vackraste shemale jag vet så bulan gör henne bara mer unik.

Lev Väl och ät inte efter klockan 7!

Kommentarer
Postat av: Jennie

OMG!! Nya inlägg:O hehe

2008-09-07 @ 20:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0