Dag 9

Heey heey!

Idag hava jag varit nyttig i 9 dagar. På söndag skall jag äta pizza och känna mej duktig sedan väntar 14 dagar till av nyttighet. Nu börjar det bli kallt och då är det inte kul att vara ute sade Lennart. Idag fick jag smeknamnet Runar vilket jag tyckte passade bra, senare blev det ett besök på Robert's Coffee hos en förkyld Skinny i sällskap med en lika sjuk Heleni. Nu undrar jag om även jag kommer bli sjuk? Vem vet?

Dagens utseende frågor:

Jeans outfit
Jeans till byxor samt en jeans jacka, hiss eller diss?

Diss.. om man inte har en cowboyhatt till och talar amerikanska. Då är det normalt..eller?

Långt hår till män?

Diss om du inte heter Aragorn, är smutsig och svettig samt oerhört maskulin



*yummy*

Dessutom är det oförlåtligt att bära hästsvans om man är man. PUNKT
Men om man är tvåkönad som Cass är det helt förståeligt ^^

Lev väl och ät kolestrollågt smör 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0