Dag 3

Hey barn!

Idag försov jag mej för att min mobil beslöt sig för att vara cp skadad. Hade under natten en mardröm där jag åt obra saker vilket gjorde att jag fick på börja min 14 dagars nyttighetsperoid all over again. Men lyckligtvis var det bara en dröm! Idag hava jag stretchat och nu ger det faktiskt resultat! Jag är super nöjd över hur bra det går! *tår i ögat* Idag var vi och jobbade på medis IGEN. Men det gick jättebra vilket det alltid gör när jag är där, hade dessutom ett feedback samtal med min boss som tyckte att jag var jätteduktig *yeeey*. På bussen till slussen i morse satt jag bredvid en tant som luktade blöjsvett.. oh ja vilken härlig start på dagen! Och om det inte vore nog med det så kom ett gäng 14 åriga killar, ca 15 st och gapskrek på bussen. MIGRÄN! Men lyckligtvis finns den finurliga uppfinningen mp3 som utestänger allt detta. *woho*

Idag fyller Cazzmama år, jag har även hört att Froid fyller år men är icke säker. På fredag får det väl bli en present till dem båda dör att de är sådana fab coaches *smööör*. Hata mej inte för att jag är deras favorit... eller?

Lev väl och använd kondom(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0