Dag 2

Hey hey!

Idag är det Dag 2 på min 14 dagars nyttighetsperiod (ja, det är ett ord). So far so good, jag har motstått både donuts, kakor och andra saker som gör kroppen valkig. Man vill ju inte se ut som en valross på DM, eller vill man det? hmm.
Igår hade vi träning vilket vi genomled på ett par ribbstolar = idag skön träningsvärk i ömma områden. Igår fick jag även en Sandra över mej då jag har det otacksamma jobbet som framis, vi får ta en hel del stryk. Sandra föll då över mej varav jag mosades ner på mattan. Jag har fina blåmärken att bevisa detta med. *yeeey*

Efter träningen såg jag Linda lökandes omkring, hon skulle tydligen springa fem varv runt nånting innan träningen. Jag tvingade henne att vänta med mej på bussen men efter ett tag blev hon tvungen att göra nummer 2. Hur vet jag detta? För att Linda inte är rädd att dela med sig. Ohh! Jag träffade även Spanska Sanna och Fyllo Anna *lol* på bussen till tyresö. Mkt vackert! Jag har även sett Mr Björn med tha horsetail från bussen, dagen blev mkt treligare efter det.

Idag på vägen till jobbet såg jag ingen mindre än självaste Carina Berg gåendes längs Biblotektsgatan, nämen! Det var som attans! Genast fick jag Carina låten som Björn Gustavsson sjöng på melodifestivalen. LÖÖÖV IT! Dessutom spenderades dagen bredvid pressbyrån som luktade mkt nybakade bullar. Jag = led, men var duktig och stod emot. Jag har den bästa tricket till att inte äta onödigheter ute på stan. Är ni redo? Tag INTE med dej pengar, därav kan man inte köpa. Nejmen va smart jag är!

Men hörru lilla vän varför använder du inte mascara?
För att mascara är skadligt för ögonen!
Ja men hela du är faktiskt skadlig för ögonen.


På roligt på riktigt som man säger i Schweden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0