Dag 10

Hej smurfar!

Idag var jag på vög till jobbet, hade dock inte gått utanför dörren när jag får ett sms av min teamleader att han är magsjuk = jag var ledig! *woho* Blev så chockad att jag inte visste vad jag skulle göra, liksom man fick tid som jag inte hade ngt att spendera på. Vilket i sin tur ledde till att jag gick och la mej igen. Jättebra va, sov bort den lilla tid du får.
Sedan bar det av till Pokis där vi åt en stor besvikelse till sushi, stupid tyresö C har aldrig svikit mej förut *sadface* Har nu officielt kommit ut som Vego, it's for the better good. Sedan efter jag beslutat mej för det här smarta beslutet(?) gick ett tv program på tv(duuh) som visade djur i fara. Nu finns alltså endast 3500 tigrar kvar i världen och jag typ dog inombords och som den goda människan jag är beslutade jag mej för att hjälpa till. Jag skänker redan 50 kr/månaden till Läkare Utan Gränser men nu kan jag även presentera mej själv som en stolt Tigerfadder då man skänker 100kr/månaden. Om man tittar tillbaka i typ Juli skulle jag aldrig ha assignat på ngt sådant men titta, jag har blivit en bättre människa!

Nu kanske man undrar varför just tigrar, isbjörnar behöver väl oxå hjälp? Men tigrar rör i mitt lilla mamma hjärta då jag har två små underbara katter här hemma. Vad kan jag säga, jag kommer sannerligen bli en crazy cat lady i framtiden men men... det som komma skall må ske(?) ehh!


aaawwwww!


Sedan får vi se hur det blir med jobbet imorn, kommer Andreas att ha recoverat eller inte? Är man en dålig människa om man hoppas lite grann att en annan ska vara sjuk.. um ja.. men jag skänker pengar till TVÅ organistationer och därför kan mitt samvete vara rent. eller?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0