Ljug tills det blir sant

Hej barn!

Idag är jag ledig eftersom det är tisdag! yey! Igår var jag med min älskade sötnos Kim och piercade överläppen! Det blev helt awesome, är jättenöjd. Piercade mej på plain pain av samma kille som piercade min tunga, är sjukt duktig. Dock skrämde han mej när jag frågade hur ont det gjorde;
-det känns typ som en sexa
-På vilken skala? *rädd*
-10

Gaaah! Men det kändes typ som en fyra vilket var ju bra i försig. Kanske har jag fått en högre smärttröskel efter att ha fått johannas vackra kropp på mej x antal ggr. Inte att tala om den gången jag fick en spark rakt i fejan, fast det var ju mitt eget fel att jag inte lyssnade ordentligt.

Imorrn ska jag träffa Linn och Emma för att planera London resan för att träffa mr Danny J!!!!
.....och Cami förstås.
På fredag är det myskväll med alla muppar i laget vilket säkerligen kommer att bli awesome, can't wait!
Vad mer... nej..jo..det var nog allt. Återkommer imorn med detaljer om resan!!!

Envy Me!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket =)

Du är väldigt sexig du med, speciellt på träningarna när man ser ditt svätt rinna från ryggen och ner till dina fötter, mmm...Maramou.

Ha en trevlig dag.

2008-10-29 @ 22:25:20
Postat av: Patrick

Glömde att säga att det var från Patrick <3

2008-10-29 @ 22:25:53
URL: http://paatricks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0