Det vackraste jag vet...

Hey barn!

Idag skall vi tala om det just nu finaste som existerar i världen.... nämligen Lauras mage.
Hela Laura är vacker, men just hennes mage är nånting speciellt. Kroppen är mänligen very small men sedan ser man hennes mage som är alldeles fyllig och vacker. Varje gång jag kommer till träningen så måste jag känna på den, lite som ett måste! Jag misstänker att jag är beroende av den.. Men seriöst, vem kan motstå?


Laura du är vackrast i laget<3

Nu måste jag springa och klä om inför träningen!

Älskar er andra aswell:P

Kommentarer
Postat av: Laura

Alltså, jag älskar dig också. Din mouche är typ.. kärlek <3

Tack för tribute! :D

2008-11-13 @ 13:45:54
URL: http://pussetiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0