Dålig uppdatering people

Hey, jag vet att det är dåligt med inlägg hära men jag jobbar på det,
Stor del av detta är inte mitt fel.

* BÅDA datorerna kraschade SAMTIDIGT
*Jobbet och träningarna tar för mkt tid
*jag är lat

Ser ni, inget jag har någon som helst kontroll över. Okej men här kommer en uppdatering!
Från fredagens träningen har jag ett ca 5 cm stort blåmärke som nu börjat skifta i lila. Hur gick detta till kan man undra? Johanna hade en ring på sig och bakpersonen bromsade typ nada så min arm fick ta hela smällen, ÅH VA SKÖNT!
Så roligt det är när det snöar på bakgårn.. eeh?

I helgen var jag på visit hos moder min och det var tänkt att familjen skulle se fotboll, man u vs aston villa men eftersom de bor på bondelandet så ger parabolen upp ifall det blir "storm" ute. Då var det endast trogna gamla 4:an som funka så "Stjärnor på is" blev kvällens underhållning. Senare drog TP DVD versionen fram och yours truly vann hela skiten efter en lång kamp som fortskred till kl halv 5 på morronen (ha i tanke att vi började spelet ca 11 på kvällen).
Jag är bäst helt enkelt,

Idag hava jag beställt alla fyra twilight böckerna på engelska ifrån cdon. Patrick har kontaktat mej efter att jag delat med mej av detta och var orolig att han blivit bedragen på pengar. På deras hemsida så står det bara Twilight saga, the och sedan nämns inget om antal sidor, någon kotte har väl inte orkat räkna ihop allt. Jag såg efter att det verkligen var rätt förtfattare INNAN jag beställde så jag inte blir pålurad nån bokfilm.. typ. Alla ska vara inbundna och korstar sammanlagt 409 spänn. Men det kan jag leva med om det betyder att jag får hänföras av mr Edward Cullen igen *suck*.
Patricks plan är att han ska få alla endast häftade och en bok nu sen resten i julklapp, slutsumma på 300 nånting om jag minns rätt. Men jag tycker att inbundna böcker har en speciell charm över sig och dessutom är detta min alldeles egna julklapp till MEJ! ÅÅh jag är så lycklig!

Peace out
xoxo


Kommentarer
Postat av: Patrick

Jag håller med om att Inbundna har en viss charm, men jag har gjort mitt köp och jag ska försöka vara nöjd över det =P

2008-11-23 @ 22:35:23
URL: http://paatricks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0