Att baka eller att inte baka

Hej Barn!
Denna helg har varit så totally chill att jag inom några timmar förvandlats till en soffpotatis. Så gåre om man är fattig och när man inte har träningar på helgen. Men i fredags hade vi lagkväll med vacker muppsen då blandingen med mix laget diskuterades. Jag finner detta vara lite av en cheerincest men hoppas att det blir awesome i vilket fall som helst. Oftast brukar saker och ting bli relativt awesomely när jag är med i görningen. Men cazz krossade mina drömmar om att bli topp då hon skyllde detta på min bristande kroppsskontroll.
 
Men ack och ve så skall det ske!

Over!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men vi ska ju ha bootcamp du och jag, och fixa detta lilla missöde!hehe

2008-11-02 @ 20:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0