Måndag

Trött!

Jobbat idag, oerhört tröttsamt. Men man får ju pengar som man kan göra mkt med. Betala räkningar, köpa godis m.m. Livsnödvändiga saker helt enkelt. Scones är jättegott vilket oxå gör det till ngt livsnödvändigt, iaf för engelsmän. Jag bakade scones med Pokis i fredags MEN när jag skulle äta frukost i lördags innan träningen så hade far konsumerat upp alla. Mycket irriterande! Det fanss typ 3 st kvar, palla att han käkar upp alla! Jävla tjockis. Så min frukost blev förstörd och sedan när jag ska iväg på träningen så upptäcker jag att Pokis har givit mej fel busskort och mitt riktiga är spårlöst försvunnet. Mycket irriterande, skällde ut den lille bävern och ringde Caszn då jag meddelade min upprördhet. Jag tror att hon förstod min vrede. Senare så hittade Pokis mitt busskort hemma hos honom. Tur! Hade verkligen inte lust eller framförallt PENGAR till att köpa ett nytt.

Idag skall jag strax se på mer sailor moon, bla. avsnittet när Sailor Venus kommer med! JAAAA! Jag har väntat så länge! Det börjar faktiskt bli riktigt spännande nu! Pokis behöver inte oroa sig om att hålla mej sällskap eftersom han inte har ngt busskort så han är strandad i tyresö, mwhaha! Men imorn ska jag bege mej dit för att besöka den strandade människan.

Funderar på att baka mer scones... mhmm

LÖÖÖÖV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0