Fredag

God middag!

Min sömntid igår blev störd av att objekt Pokis kom hem till mej imorse vid sju tiden och skulle sova ruset av sig efter en helkväll på kryssningen. Det tog ett tag som vanligt att få honom i säng när han har druckit för mkt som vanligt. Dagen spenderades till att sova till kl 15:27 och med mkt om och men fick jag upp den lille bävern.  Så idag har jag tyvärr inte hunnit kolla på Sailor Moon än, misstänker att jag inte får det då Pokis inte är helt såld på serien. Hur kan man inte älska Sailor Moon?! Dock har inte min favvokaraktär kommit än, Sailor Venus som är coolast i Sailor Scouts!



In sweden we like! <3

Som andra tidigare har läst så ska Niklas bli den första kändisbloggaren utan en blogg. Så för att hjälpa honom på traven så har jag härmed infört Veckans Niklas Citat. Här får alla som vill njuta av blogg-Gurun Niklas oändliga kunskap av saker och annat. 
Enjoy!

Veckans Niklas Citat

Niklas säger:
du gillade aqua också va?

*Madilu* säger:

ofc


Niklas säger:

min syrra gillade dem. dem och spice girls


Niklas säger:

själv var jag lost i musikvärlden. Wyclef jean räddade mig ur träsket, Inner circle visade mig ljuset, Bob Marley himmeln och Damian "Jr Gong" marley fortsättningen. i kort

Kunskap är helt enkelt makt.. eller nått.

Återkommer senare!

LÖÖÖV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0