Comeback!

Hej alla glada sommarsmurfar!

Nu tänkte jag såhär att eftersom jag inte varit så aktiv på min blogg på så länga *host host* så ska jag skärpa mej nu:P
Sitter ensam hemma eftersom Pokis har dragit på kryssning med tjej-kim medan jag är left behind. Under mestadels av dagen har jag lyckats underhålla mej själv med ett flertal avsnitt av SAILOR MOON! Nostalgi ngn?

Vissa av avsnitten är dock på japanska med engelsk text men det är fan så mkt bättre än de engelska rösterna *ryser*. Molly låter som en avdankad tjock engelsk tant som inte sett en lussebullar på år.

Igår åkte jag in till Haninge Centrum med Helena eftersom vi var för lata för att röra oss till stan. Dock interäffar det såsom hurusom (?) att sköna Helena har glömt sitt busskort och därför måste vi gå hela vägen hem till henne för att hämta det och sedan hela vägen tillbaka. Mina dallrande lår fick sig en omgång dära. Inne i centrumet hittade jag flertal vackra saker som inköptes. En svartvit halterneck klänning och ett mkt vacker svart linne samt ett par yin och yang örhängen. Sedan intog vi en näringsriktig lunch på donken.

Resten av min dyrbara tid har jag tillägnat till den wunderbara hemsidan www.taaz.com där man kan ändra utseende på folk. In sweden we like!

Jag återkommer imorn om hur min sömntid har varit? *wuuut wuuut*

LÖÖÖV

/ Madilu

Kommentarer
Postat av: Lindilus

Sailor moon är så mkt nostalgi att man vill kasta runt ett diadem i uset och skrika: Måntiara attack!!! XD

Hoppas allt e bra med dig lilla fräsiga kattleksak.

2008-07-18 @ 09:28:58
URL: http://barbalalabe.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0