Cause we all look the same in the dark

Weeeei!

Idag har jag missat en cheerträning igen på grund av jobbet. SUCK! Det är inte helt okej, saknar alla vackra små snuttesmurfar så väldigt mkt! Speciellt Vacker-Annina och Snygg-Patrick (Jag vet att era nya smeknamn kommer att bli en thing). Jag har varit utan dem så länge att jag till och med saknar Skinny mindre sköna yttre, våran SUPERSPECIALAWESOME byggrupp *tår i ögat*.

Idag har jag däckat i sängen efter jobbet, sovit en massa med är fortfarande trött. Dock har far införskaffat mer Brämhults Apelsinjuice. Jag är riktigt beroende av detta, det är mitt kaffe, mitt liv, MITT ALLT! Dessutom hava jag sökt jobb på McDonalds, så alla som i framtiden vill bli servade av mej är illa tvungna att besöka samtliga resturanger i Stockholm för jag berättar inte vilket jag har sökt till. *Mwahaha!*

Dagens Frågetecken!



Vad är ett Madilu System?

Och viktigast framförallt, vill jag verkligen veta det?

Jag citerar våran alldeles egna Nippe


"det är en neger på bilden"

"jag vet inte vad sådanna har för sig"


Mhmm.. Zenna kanske vet ngt om detta..

Löööv!

Kommentarer
Postat av: Lindilus

Räkna med att jag kommer göra en Donken-resa through out Sweden för att hitta dig!

2008-07-18 @ 09:34:22
URL: http://barbalalabe.sprayblog.se
Postat av: Sanna

Hej Malibu.. Madilu. Vät du? Jag har skickat sms till dig, men jag ville bara make sure att du får det viktiga meddelandet som jag försökte förmedla.. eh aa. Iaf, du var med i min dröm ett tag sen. Du hade börjat plugga för att kunna göra kebab. Typ kebabkock. Tyckte det var så roligt. Tog ett tag när jag vaknade innan jag kom på att det var en dröm. Elluuur?

2008-08-01 @ 19:11:03
URL: http://www.olala.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0