Alcomahol

Hey hey!

Postat av: Elin

hahaha asså jag dör på riktigt.
jag har iallafall inte blonderat hår och fjortispiercing x)
och jag visste faktiskt inte att vi skulle springa, jag hade inga andra skor, hahaha.

Svar:
Jadu Elin vi fick övervägande bevis på förra träningen att du är fjortis, jag har nu BILDBEVIS att lägga fram.
Blonderat hår, ja du är väl inte människan att uttrycka ett hat mot det, mitt hår är blont inte platinavitt som det skall vara hos en fjortis. Och min piercing är en mouche, som man kan läsa om i ett tidigare blogginlägg ett sätt att täcka över mitt otäcka syfilissår. att du inte heller kom ihåg att vi skulle springa trots att det var tisdag och att det INTE regnade visar bara på hur dålig du är på att förvränga verkligenheten = typiskt fjortisar!:P Nu innan jag har tagit bild på det fina exempel jag fick av Bellagörl  så har jag ett äss i min flanellärm!


Fjortisinkänningstecken
*sönderblonderat hår
*put munsposen
*foundation klet i hela fejjan
*OCH på läpparna.

Elin, gå och lägg dej under en sten eller nåtXD


Kommentarer
Postat av: Elin

men åh, please, detdär var över ett år sen, då har man rätt att vara lite smått fjortis. men du är 19(?) for fuck sake :D

2008-12-14 @ 19:48:28
URL: http://allaboutcharmys.blogg.se/
Postat av: millui

ahah omfg

2008-12-15 @ 11:28:26
Postat av: heleniyihoow

madilu kommer aldrig bli fjortis hur blond å jävlig hon än är ;)

2008-12-18 @ 17:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0