Serious Shopping

Hey hey!

Idag har serious shopping genomförts härborta på andra sidan havet.
Misstänker att jag har spenderat över 50 pund idag.. aja min egna födelsedagspresent till mej själv.. åh vad jag är lycklig!
Jag hittade t.ex. ett par vackra converse för 25 pund, heeey!
Efter att jag hade spillt kaffe över min jacka, mina påsar, cami och hennes påsar så kom Malin och Camilu på att vi skulle impulstatuera oss... Men ingen studio hade öppet så spontanheten blev framskjuten till måndag. YEEY!

Julen här var awesome, jag fick en vodoodocka till nyckelring från Cami, samt New Moon och Eclipse från Twilightserien som jag redan äger. Vi var därför på HMV och bytte dem mot Twilight soundtracket, YEEEEY! LOVE IT!
Vi ska se filmen på söndag och imorn ska vi ut och röja!
På måndag är det min turistdag i London, vi ska till Camden,Big Ben och se massa annat som hör till. Det kommer att bli awesome for sure!

Nu skall det ätas glass!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0