On bended knee is no way to be free

Hey Hey!

Jobb idag, dåligt.
 Stupid sömnlöshet gör att jag har sovit ca 3 timmar de senaste två dagarna, inte helt okej.
Så nu är man ledig fram till Londonavfärden, tre ord om den.
JAG ÄR RÄDD!
Nu när man ändå skall träffa miss Cami satt jag och tittade på lite gamla foton som jag tyckte att jag kunde dela med mej av. Den är tagen 2005 så jag är 15, Kan inte fatta hur mkt som hänt på 3 år! AMAGAD!
Jag hade aldrig trott att Cami skulle fly till London, inte heller trodde jag att Linn skulle stanna kvar I sverige.
Men hon flyttar ju dit i Januari, och jag misstänker att jag ska göra henne sällskap. men i såfall efter DM.
Kan inte svika mina teammates genom att bara sticka, oavsett hur mkt man skulle önska det.



fr.v. Moi, Cami och Linn som är otroligt fotogenisk<3

Well för tre år sen var jag brunett, blåögd, oskuld och.. erhm ja ni fattar grejen.
Tror inte att jag ens varit full när detta kort var taget. Men vad ska man säga, 16 är en ålder där allt skulle göras med en jävla fart. Ibland önskar man att man var 15 igen, allt verkade så himla enkelt då.
Fast när man var 15 ville man inget annat än att bli 18, nu när man är det längtar man tillbaka.
Jag vet inte, tror att jag saknar de gamla tiderna med mina två bästa vänner.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0