Never think

Hey hey!

Nu sitter jag här igen och bloggar, allt för att jag älskar er,, eh?
Alla är och jobbar for tha moment förutom mej och Bea, när folket anländer hem skall vi föra och sen är det ut på äventyr till After, tror jag. Kommer inte riktigt ihåg vad det hette, men det kommer att bli superspecialawesome så länge jag slipper whiskey och cola kombon..euw!

Idag vaknade jag av att ett vibrerande ollon i fejjan, Mr Black på gång. Cami fick en multispeed svart dildo  i julklapp utav yours truly som vi döpte till Mr Black aka Black Beauty, Han är vacker! Men hon börjat med smygrape när vi ska sova. Rätt som det är smyger hon fram den... vi är tre tjejer som sover i samma säng så man har inte mkt utrymme att fly på.

Eftersom mitt svenska nummer inte används för tillfället har jag inte kunnat tala med min vackra australiensare på länge, men alldeles nyss fick jag tag på honom på msn, han har tydligen försökt att ringa mej så nu får han mitt engelska nummer istället:P Åhh vackerhet! Dock ska jag ut i kväll för att ragga män, engelska män. Engelsmän *eeh?*

Imorn skall jag och de engelska svenskorna se Twilight eftersom de är lite efter här. Jag har liksom sett den 2 ggr redan. ÄLSKA!
Eftersom jag nu har soundtracket sitter jag och lyssnar sönder det för tillfället, speciellt "Never Think" av Rob Pattinson himself.. här får ni lite lyrics att glutta på!


I should never think

What's in your heart

What's in our home

So I won't


You'll learn to hate me

But still call me baby

Oh love

So call me by my name


And save your soul

Save your soul

Before you're too far gone

Before nothing can be done


ÄLSKA PÅ RIKTIGT<3

Jag har funderat på att byta efternamn till Cullen, mestadels för att dt är ett engelsk efternamn och därför enklare att uttala om jag nu ska på bo här.. lovar att det är den största anledningen!

xoxo


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0