Leave out all the rest

Hey Hey!

Lite uppdatering hära då, vi har varit och sett Twilight, alla inklusive Malin tvivlaren föll för Edwards otroliga charm.
Under min och Camis turistdag inhandlades en brutalt stor poster på människan som nu pryder väggen mittemot sängen, det första jag ser på morronen är alltså Edward<3 vaaacker!
Jag har nu sett allt man ska se i London i princip, Hyde park, Camden och Notting Hill resterar men det skall vi ta snart. Hm imorn är det party på PUSH i London nyårsafton till ära. Hoppas att det blir nice. Åh vad mer, jag har ändrat hårfärg men till vad får ni se när jag kommer hem. Jag har införskaffat lillasysters julklapp(ar), vad det blev skriver jag inte nu utifall den lille bävern läser.
Och här kommer en sexig bild.. enjoy!



GAAAH! GE MEJ! <3

Kommentarer
Postat av: millmill

trevligt att du har det bra:D

åhh presents :D:D

Edward ÄR vacker man!!<33

2008-12-31 @ 01:21:54
Postat av: Madilu

Jo jag hoppas att nu enjoyar dina presents när du får dem:P ikväll äre fest:P



Edward är sexy mama och Vacker man

2008-12-31 @ 16:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0