I dra mej på en pinne och kalla mej bengt

Hey hey!

Här kommer ett nytt alldeles fräscht inlägg! Men en update på min to do lista!
Punkt ett var att simma samt sola men det är ombokat till nästa vecka, lillasyster ville inte följa med och jag ville inte sima själv!  Camis julklapp äro införskaffad! Jag kan garantera mkt nöje med den! Ny fake märkesväska äro även den införskaffad! Kaffedrickandet hos skinny blev inställt pga lack of money. Träningen var bajsjobbig som vanligt, dessutom gick vår topp och spydde (eeh?) dammsugandet skall genomföras om en timma samt bytning av sängkläder! Twilight boken skall läsas ut idag! Och jag betalade dem igår:P

så totally score av det jag skulle göra är:    4/9

Inte så himla effektiv men men....

Idag skall jag diskutera ett ilands problem: FJORTISAR!
Jag har tre fjortisar i mitt lag, Johanna, Sandra och Elin.
Jag har hårda fakta till varför de är fjortisar, här följer några!

BEVIS!
*Ha på sig högklackade skor när man går till träningen trots att vi skulle springa (seriously guys!)
*Ha smink på sig på träningen (Emma du ligger i riskzonen här!)
*Flitigt använda frasen "meeeh" när man tycker nån är jobbig, tråkig eller saknar utfyllnadsord.
*Alla äger minst 5 plagg från Ginatricot
*Lågt IQ (gäller för och främst Elin)
*Försöka motbevisa sin fjortisstatus med taffliga argument

Jag förstår att detta är en peroid alla måste vara i men det är lika bra att ni slutar förneka detXD 
Och sluta försöka kalla MOI för fjortis som bara är ung, nysingel och helt enkelt oemotståndlig.
Men jag lovade att jag skulle lägga ut en blid på mej när jag var sexton och fjortis så here it goes.


FJORTIS 2006                                                                          MADILU 2008

Sådärja det är väl bevis nog, kolla bara på poserna liksom, först I'm too sexy och sedan har vi.. ja .. hrm.. MEJ
Fjortisfenomenet är en mognadsprocess innan man hittar in vem man är som person, jag har alltså redan haft denna då jag helt utan vidare kan lägga ut en bild på mej själv där jag ser väldigt mkt ut som mej själv.
Nu skall jag färga min lillasysters hår, bah bah

xoxo


 

Kommentarer
Postat av: sandra

fan madde ! :)

2008-12-11 @ 10:14:25
Postat av: Elin

hahaha asså jag dör på riktigt.

jag har iallafall inte blonderat hår och fjortispiercing x)

och jag visste faktiskt inte att vi skulle springa, jag hade inga andra skor, hahaha.

2008-12-12 @ 08:49:37
URL: http://allaboutcharmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0