Hey Hey Hey

Hey alla barn!

Idag fick jag ÄNTLIGEN min twilight box, so patte it's on! Jag bettar att jag läser ut min före dinXD mwahah!
Sedan somnade jag mitt i läsningen och väcktes av ett oroligt sms av en viss Simon som undrade om hade hade skrivit ngt fel för att jag inte svarade. Man måste nästan bli lite rörd i hjärtepumpen.

imornon som är min lediga dag skall jag

Simma                                               [   ]
Sola                                                    [   ]
Införskaffa Camis julklapp             [   ]
Införskaffa ny fake märkesväska  [   ]
Dricka kaffe hos Skinny                  [   ]
Träning                                               [   ]
Dammsuga rummet                        [   ]
Läsa ut twilight                                  [   ]
Betala Twilight boxenXD                  [   ]

Åh vilken upptagen person jag är... mrhhmm! *hummar viktigt*

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0