Gott nytt år barn

Hey hey hey!
Ett extra hey eftersom detta är det sista av 2008, skall vi resumera lite?
Madilus 2008 i skrift

*DM med Cheer Elite, var awesome, vi var bäst!
*Jag fyllde 18 år, inte sån himla bra födelsedag men nu är det snart dags igen!
*Studenten, skitunderibaert barn! Partade till 5 på morronen, inte ofta man gör eller?
*Twilight, den största kärleken infann sig!
*tvåårigt förhållande slut, nu är du snart min vackra australienska människa!
* Jobb på Läkare Utan Gränser, ändrat hela världssynen och förmodligen gjort mej till en bättre människa,
Tackar för det!
* London resan, hey den är underbar!
*Ändrade hårfärg med radikal förändring, oh yews impulsivitet
*Mouche piercing, ja den är vacker!

Och sen orkar vi inte skriva mer, jag orkar inte tänka mer!
Hm ikväll är det nyårsafton, i Sydney har det redan ägt rum och jag blev telefonterrad av min vackre australienes (haha) som gått vilse i nån förort till Sydney. Så dagen har börjat relativt awesome. Han hittade hem sen och somnade på toan så att alla vet. Om några timmar är det tamejfasen min tur! Bortsett från spygrejen, har spytt endast en gång på fyllan men det är ju bara för att jag är awesomehet personifierad. Kanske skall vi titta fram på vad som komma skall 2009?

*Födelsedag, yours truly blir 19!
*Tattuering i London, kommer att bli awesome!
*DM med SRB, vi kommer att äga
*Vacker australiensare flyttar till Spanien, jag kommer dit!
*Flytta till London

Känns som att 2009 kommer att bli ännu bättre, tack för ett fint 2008 barn!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0