gissa vart jag är?

God jul barn!
Jag har funnit en laptop och har beslutat mej för att blogga från fotbollsvåldets hemland.
London är vackert, jag har beslutat mej för att flytta hit i mars, efter DM för att jag hör hemma här:P
Resan via flyget gick bra men när vi landade så skulle jag sätta i gång min mobil igen men jag har ett fucking abonnemang nu =ny pin kod som jag inte kan. PAAANIK!
Drog ett par lugnande andetag och påminnde mej själv om att jag är i ett främmande land utan telefon MEN jag är en blond svenska så folk måste ¨vilja hjälpa mej. Och det ville dem. Men telefonkortet jag fick gick inte att ladda på med pengar och man kunde inte ringa till det... men telefonen var i gång iaf! sms kunde jag ta emot så att det var ju bra det.

Jag satte mej på en rolig buss mot victoria och somnade till ett par ggr, INTE BRA!
Till slut befann jag mej i Camis armar, trygg och lugn.
Så gick vi ut och partade och jag kan bara meddela:


six seven eight nine ten,
ive just kissed an englishmen!


Jag vet att det heter englishman men det rimmade inte...

Whiskey blandat med cola är ÄCKLIGHET!

Snart ska jag ut och äta med folket, Johanna (som har gått i Twisters) ska hämta mej och så ska vi gå till Camis jobb och hämta en veckas ranson av mat och sedan ut!
God Jul!

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0