De äter ju för fan mat varje dag, tjockisar!XD

God morron barn! (eeh?)

Nu ska jag berätta om min mkt händelserika kväll, som hände igår:P
Börjar med att Zenna inter dyker upp vid fridhemsplan som planerat, visar sig att han glömt mobilen hemma och åkt hem för att hämta den, typ två timmar senare har han gått förbi mej till sergels torg med ett par kompisar.

VARFÖR ZENNA, VARFÖR??!?!?
INTE OKEJ!


Men jag tröttnade att vänta på den lilla tomten så jag drog med Anna och Linda till hötorget för att bli karatefull som planerat. Linda somehow ville gå till ett ställe där de endast fanns 30 åringar, för att hennes syrra fanns där. Men efetrsom jag ser ut som 14 i fejjan var det klart som fruktfat att vi inte skulle komma in. Therefore drog vi till Chaplins!
Vi bänkade oss vid karaokemaskinen och började supandet då Leif, 35 kommer och sätter sig vid vårat bord med frasen"jag ska bara sitta här och inte störa er", okaaay? Senare kommer vi på den underbara idéen att vi ska framföra Vandraren av Mr Nordman. Leif satt och coached oss genom vårat låt val, han var, jag citerar "gammalt karaokeproffs". Men sedan blev Leffe lite full och skulle diskutera världens problem med MOI. Konversationen gick infrån att jag fattade till att jag var en dum blondin. Men under denna tid tröttnade jag på att låtsas lyssna samt drack jag en hel del shots och ciderXD. Till slut gick Leffe ifrån mej med orden "du kommer att sakna mej när jag är borta".

Det är sant Leffe, jag saknade ditt sällskap under hela kvällen, NOTXD
Vi drog ut på dansgolvet och shakade bättre än en polaroid picture(eeh?)
Senare gick vi tillbaka till bordet och det var då jag träffade på Henke, som stod med Anna om jag minns rätt. Han blev utsedd till min danspartner och första strul under kvällen, senare när han föreslog att vi skulle ha sex på toaletten sprang jag ifrån honom snabbare än Skinny kan fixa en latte *lol*

Då var det dags för tequila och då förlorade jag kontrollen på riktigt! yeeey!
Jag misstänker att jag hånglade runt som en svensk tjej på semester i ibitza, hur många killar det blev vet jag inte. kommer inte ihåg eller har förträngt.  Under ett av toalettbesöken träffade jag en tjej på toan som beundrade min syfilis piercing och jag misstänker att jag visade henne mitt navelpiercings ärr aswell * why??* Tjejen kallades roligt nog för PENIS! HAHAHA! Men jag och Penis dansade tillsammans en stund men sen är det suddigt. Jag minns iaf att jag somehow hamlade i Simons armar mot slutet av kvällen och plötsligt är vi utomhus av ngn anledning medan Linda är och hämtar min jacka. Sen står vi och väntar på att hennes syster ska komma och jag ger mitt nummer till Simon som jag misstänker såg väldigt söt ut, jag minns att han INTE kladdade som en apa på mej samt att han INTE frågade efter sex på toan med mej. Så därför tyckte jag att vi kunde ses igen:P Han ville dock att jag skulle följa med på efterfest men jag ville inte ge mej ut i svängarna med nån jag inte känner. 

Till slut kom Lindas syster tillbaka och var ledsen så vi gick på Donken, jag åt, ingen annan. Och tydligen hade jag dansat med en döv kille som via sin telefon frågade "varför du dansar med olika killar?" HAHAHA! Why not?
Jag tror att jag raggade killar i kön för maten aswell... Man är ung en gång liksom.  Senare vinglades det ut via tunnelbanan där jag träffade på två irländare vid namn Ross och Dylan, vaaackra<3
Ross var mkt vacker, 23 och skild två ggr?? Dock hann jag inte ta hans nummer:(
Vid slussen träffade jag på en rolig man vid namn Oskar som hade sällskap med mej i väntan på bussen. Oskar tyckte oxå att jag var en dum blondin men jag hade iaf, citerat, "the looks but no brain" . Sen försvann denna mystiska man med bussen och jag var lämnad vid busstation med en tjej som såg väldigt illamående ut. Till slut börjar hon rå spy så jag kutar och håller undan håret på henne, Visar sig att hon kommer från Alaska jobbar som nanny i sverige och heter Ivory eller ngt. Höll henne sällskap på bussen och hon skulle lägga till mej som vän på facebook, om hon kommer ihåg mejXD
När jag väl kommit av bussen pratar jag med min syster på telefon på vägen hem och psykbryter ihop utanför hennes dörr när jag väl är hemma och håller på att skratta sönder mej självXD bara för att!

Väldigt långt inlägg men det var mkt att dela med sig av XD
Leffe I miss you!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Elin

ojojoj, madde the maneater! ;)

2008-12-09 @ 18:42:16
URL: http://allaboutcharmys.blogg.se/
Postat av: Madilu

har jag påstått mej själv att vara ngt annat?XD

2008-12-10 @ 17:17:12
URL: http://madilu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0