Be great in act, as you have been in thought

Hey barn!

Sitter här och målar naglarna neonrosa för att ikväll är tamejfan utgång! Gäller bara att få tag på Mr Zenna, ligger och sover förmodligen. Men jag har ca 8 timmar på mej att få tag i honom, gillar oddsen! Jag har btw fått tag i en idé till min blivande tatuering, den ska gå längs ryggraden på kanji med texten "you must be the change you want to see in the world", citat av Mr Gandhi himself. Tycker att den passar in på moi! Efter studenten hade jag inte en tanke på att syssla med hjälporganisationer men nu är jag md i 4 st!! Känns bra att faktiskt göra en skillnad i en annars för jävlig värld<3

Sen blir jag lycklig eftersom min lilla australiensare kommer till spaninen i mars och då är han ett snäpp närmare^^


you know you love me
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0