AAAAH!

Hey! Ikväll åker jag! HJÄLP!
Jag ska flyga helt själv för första gången och är räddare än en gris på julafton:(
Jag misstänker att allt är packat eller jag hoppas det iaf!
Nu blir jag borta i TVÅ veckor men jag skall försöka att
blogga ifrån London, för jag vet ju hur addicted ni är till min blogg liksom, eeh?
När jag väl är framme i London ska jag byta till nån easy bus till Victoria helt själv, gaah!
Roadtrip helt alone i ett främmande land.
yeeey!
Nån som vill betta på hur ofta jag kommer att få panik under denna resa,
jag tänker satsa redan nu på minst 10 ggr,
nån som tror mer?
Jag lovar att dokumentera min resa med miljontals bilder som kommer att
 dyka upp både här och på facebook.
Sakna mej inte för mkt små älsklingar,
och till mina cheer elite apor, <3
så kanske väntar en överraskning åt er när jag är tillbaka.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Laura

hejdå min pluttigaste madilu! <3

(jag bettar MINST tio ggr och att första attcken kommer redan innan planet har lyft... och överraskning? ;D you know you love me?)

2008-12-23 @ 23:43:17
URL: http://pussetiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0